/ Чому не варто надмірно монетизувати веб-ресурс?

19 Червня, 2019 1001
Категорії: Статті

Людина, що створює власний сайт, робить це з думкою про підвищення популярності власного бренду або ж про отримання прибутку в майбутньому.

Однак до цієї справи необхідно підходити з обережністю, важливо не перестаратися, адже в цьому випадку можливий цілий ряд негативних наслідків:

  • втрата постійних відвідувачів;
  • санкції з боку пошукових систем;
  • зниження відвідуваності ресурсу.

Як результат, гонитва за прибутком іноді залишає власників і зовсім в збитку. Щоб такого не сталося, важливо знати, що може послужити причиною негативного впливу монетизації:

  • Перенасичення комерційною інформацією

Якщо на сайті занадто багато реклами, то він стає схожий на комерційний буклет. Багато з вас колись потрапляли на такі сайти, де миготливі і спливаючі банери атакували вас і хотілося якомога швидше покинути такий ресурс.

Це дратує постійних відвідувачів ресурсу і відлякує тих, хто вперше потрапив до вас на сторінки. На такому сайті користувачі навряд чи знайдуть те, що шукали. Через це порталом будуть рідше користуватися і, як наслідок, він втратить свої позиції в пошуковій системі.

Основні метрики які показують пульс сайту з боку залученості аудиторії – це показник відмов, час на сайті і кількість сторінок відвідування на 1 користувача. Дуже важливо тримати руку на пульсі, щоб аудиторія сайту не “випалює”. Для цього використовуйте регулярний аналіз аудиторії в Google Analytics в порівняння з попереднім періодом, а також спостерігайте за розвиток конкурентів щоб розуміти що відбувається на ринку за допомогою Similarweb і інших інструментів аналітики конкурентів.

  • Співпраця з сумнівними партнерами

Перш ніж розміщувати на сайті будь-яку рекламу, необхідно переконатися в тому, що вона не є шахрайської. В іншому випадку ваш ресурс швидко втратить довіру відвідувачів і знизиться у видачі.

  • Негативний вплив рекламних банерів

Перш за все, потрібно стежити за їх працездатністю. Якщо вони часто відмовляються завантажуватись, то від розміщення такої реклами краще відмовитися: повідомлення про помилку тільки дратують користувачів.

Крім того, наявність великої кількості банерів змушує сторінки відкриватися повільніше, а повільне завантаження аж ніяк не сприяє зростанню відвідуваності ресурсу. Багато великих продуктових проектів, зняли банери з сайтів, аби не втрачати аудиторію і збільшити швидкість завантаження сторінок. Ви не знайдете рекламних банерів на сайтах Booking, Airbnb, Aliexpress, Prom і так далі, не тому що їм не потрібні гроші, а тому що, вони знайшли інші способи монетизації, яка і приносить прибуток, і сприяє зростанню бізнесу.

Монетизація – це важливий момент в роботі будь-якого веб-ресурсу, тому що вона виводить його на окупність. Однак важливо підходити до вибору її методів з розумом і ні в якому разі не переборщити з рекламою.

Наші рекомендації: побудувати стратегію монетизації вашого сайту так, щоб якомога менше відволікати користувачів від мети, яку вони прийшли до вас на сайт. Якщо бізнес-модель вашого проекту має багато трафіку і єдиний спосіб доходу – це реклама на сайті, намагайтеся не розміщувати більше 3 рекламних банерів на одній сторінці сайту.

хочу обговорити проект