Favorite fishing

Інтернет магазин рибальських товарів

Деталі проекта:

Клієнт: Favorite fishing

Тип сайту: Інтернет магазин

Вид робіт: Розробка дизайну, верстка, програмування, сео оптимізація

Посилання: beta.favorite-fishing.com

Favorite — міжнародний виробник снастей для лову хижої риби зі штаб-квартирами в Україні, США, Японії і виробничими потужностями в Східній Азії. Заснована в 2006 році професійними рибалками і спортсменами як локальний бренд в структурі великого дистриб'ютора рибальських товарів, сьогодні компанія продає продукцію бренду в 42 країнах світу.

Мета: 
Підвищення продажів за рахунок поліпшення функціональності і зовнішнього вигляду сайту.
Задачі: 

Створити інтуїтивно зрозумілий і легкий інтерфейс, що поєднує в собі елегантні дизайнерські рішення, що сприяють підвищенню іміджу компанії. Розробити зручний функціонал по підбору товарів, а також можливість відображення серії товарів на лендінгових сторінках.
Створити мультівітріни для демонстрації товарів в різних країнах з керуванням з однієї панелі адміністрування.
Мотивувати користувачів до придбання товарів і повернення на сайт компанії.

Реалізація проекту почалася з підготовки комплексного технічного завдання. Під проект була виділена окрема команда фахівців, яка на основі даного ТЗ провела ряд брейншторм для створення структури сайту. Готові прототипи сторінок були презентовані замовнику і затверджені. Далі до роботи приєднався фахівець з дизайну інтерфейсів. Їм був розроблений унікальний дизайн сторінок в світлих тонах, який був "легким" для сприйняття користувачами.

Для забезпечення необхідного функціоналу була обрана прогресивна система управління контентом cs-cart. Дана cms дозволяє налаштовувати відображення контенту на сторінках, без додаткового залучення програмістів.

Нашою командою було створено кілька мовних версій сайту, налаштовані фільтри і активована мультивалютність. Також були перенесені товари зі старого сайту.

Крім того, була додана функція, що дозволяє демонструвати товари різних регіонів. При цьому користувачі направляються на свою локальну вітрину, а система автоматично визначає країну з якої був зроблений вхід на сайт.

Командою Wimex був підключений модуль доставки "Новою поштою" і налаштовані смс оповіщення з інформацією по замовленнях. Додатково була підключена платіжна система "Liqpay".
На сайті був створений модуль, що дозволяє налаштовувати email розсилку.
Були проведені роботи по ceo оптимізації для хорошого ранжирування серед численних конкурентів. Налаштована мікророзмітка сторінок, правильно задані "хлібні крихти", налаштована система редиректів.
Сайт пройшов комплексну оптимізацію щодо прискорення завантаження і кешування інформації. Це потрібно було для того, щоб користувачі навіть зі слабким інтернетом могли швидко відкрити будь-яку сторінку сайту на мобільних пристроях.

Результат:
Проект був успішно створений і презентований замовнику. Завдяки відповідальній роботі команди, увазі до деталей — клієнт замовив ще один проект у команди Wimex, по редизайну і оновленню функціоналу ще одного сайту компанії.

web-label.png