Customer Relationship Management (Управління відносинами з клієнтами) – програмне забезпечення, головною метою якого є автоматизація стратегій взаємодії з клієнтами для збільшення продажів, оптимізації маркетингових стратегій. Іншим словами, це можливість зберегти всю історію роботи з клієнтом, що допоможе поліпшити весь бізнес-процес і більш ефективно аналізувати результати. Тепер можна по-справжньому контролювати і вдосконалити роботу, а не створювати видимість цього.
виділяються два типи систем, створених із застосуванням різних технологій:
Який CRM ви користуєтеся? Відповідь на це запитання друзям, колегам в інших компаніях для з’ясування максимально вигідної пропозиції. Але те, що відмінно працює в одній фірмі, для вашої може бути куди менш ефективним. На що ж варто звертати увагу?
Найголовніше визначитися з тим, чого ви чекаєте від системи. Якщо в пріоритеті відстеження дзвінків, СРМ повинна інтегруватися з телефонією. Основне джерело заявок – сайт? Тоді інтеграція повинна бути з CMS. Принцип планування завдань, ведення звітності, можливість додавання нових полів, складати план продажів, якими мають бути звіти – обдумавши все це, прийняти рішення буде простіше.
Рекомендація фахівця може внести ясність і розвіяти сумніви.
Як можна зрозуміти з тексту вище, визначення «краще»/«гірше» не працюють – все індивідуально. Однак, ми склали для вас список найпопулярніших продуктів.
Поки не будуть визначені всі особливості системи для вашої компанії, жоден фахівець не зможе назвати точну ціну.
Вартість продукту складається з декількох частин:
Купуючи право користуватися СРМ, ви повинні прийняти рішення, який формат оплати найбільш зручний. Тут кілька варіантів:
Ваші співробітники швидко розберуться, як використовувати CRM-систему, адже вона не вимагає спеціальних знань і навичок. Виділивши трохи часу з робочого процесу для освоєння нової програми, ви оціните високий рівень організації процесів, чітку систему в роботі з клієнтами, можливість краще вникнути в стан справ відділу продажів.