Контент-маркетинг - комплекс заходів по просуванню продукту або бренду, за допомогою створення унікального контенту і його поширення через різні канали реклами.

/Складові комплексного контент-маркетингу

/Які завдання вирішує контент-маркетинг

26 sales - Контент маркетинг

Залучення цільової аудиторії за допомогою цікавого і корисного контенту, що безпосередньо впливає на підвищення активності і лояльності до сайту.

27 sales - Контент маркетинг

Зростання позицій у видачі пошукових систем за рахунок більшого охоплення ключових запитів.

Зниження вартості залучення клієнта через seo-просування і контекстну рекламу.

30 staff - Контент маркетинг

Підвищення експертності компанії в ніші, створення позитивної репутації бренду або продукту. Як результат - збільшення часу перебування користувачів на сайті і тривалості перегляду.

/Етапи роботи контент-маркетолога над проектом

1 Формування стратегії Аналіз ніші та конкурентів
2 Складання ТЗ Контентно-медійний план
3 Створення контенту Наповнення сайту, SEO-копірайтинг
4 Рекламні активності Підбір каналів поширення
5 Аналітика Аналіз результатів і звітність

/Переваги співпраці з нами

01 2
обговорити проект