Landing page – це цільовий сайт, що складається лише з однієї сторінки , ефект від створення якого легко перевірити. Його головне завдання – спонукання користувача вчинити певні дії: залишити свій e-mail, замовити товар або послугу. Важливо, що вчинити ці дії потрібно тут і зараз.
Великі компанії часто використовують лендінг-пейдж для просування одного товару або реклами діючої акції.
Розпізнати такий ресурс дозволять кілька ознак:
Сайт-візитка (business card website) – невеликий сайт, завдання якого презентувати компанію. Можна почути думку, що такі ресурси втратили свою актуальність. Це не так. Безумовно, не варто використовувати старі набридлі шаблони, але списувати з рахунків різновид сайту як такий передчасно. Сайт-візитка містить основну інформацію про компанію, пропоновані товари/послуги, способи співпраці, оплату і доставку замовлення. Він також допомагає підвищити впізнаваність бренду, впливає на формування позитивного іміджу.
Немає підстав стверджувати, що щось з розглянутого сьогодні краще за інше. Веб-ресурси виконують різні завдання, а тому не варто навіть намагатися їх порівнювати. Обидва різновиди сайтів мають величезний рекламним потенціал. Але візитка більшою мірою готує користувача до покупки, а лендінг доводить справу до логічного завершення: здійснення замовлення. Розробку якого з сайтів варто замовити? Відповідь на це питання криється в поставлених перед компанією цілях. Але завжди можна зробити одну зі сторінок сайту-візитки схожою на landing page, тим самим підвищивши продажі за рахунок тих клієнтів, які вже готові купувати.