/ Генерація лідів через контент-маркетинг

30 Вересня, 2020 406
Категорії: Статті

Контент-маркетинг є не тільки найважливішою складовою інтернет-маркетингу, а й відмінним інструментом для генерації лідів. Методи контент-маркетингу використовуються для збирання бази контактів. При цьому такий вплив не можна назвати нав’язливим або грубим, що істотно підвищує його ефективність.

/7 способів отримання контактних даних клієнтів

Маючи в наявності e-mail або телефон потенційних клієнтів, ви легко можете впливати на людей з метою продажу своїх товарів і послуг. Отримати контактні дані (ліди) за допомогою таких дій.

  • Ведення корпоративного блогу

Запропонуйте відвідувачам корисний і цікавий контент, щоб заслужити їхню увагу і довіру. Якщо ви залучите постійних читачів, то без зусиль зможете мотивувати їх на підписку. Відвідувачі блогу охоче поділяться адресою своєї електронної пошти, щоб отримувати від вас регулярну інформацію про появу нових постів. Пропонуючи щось корисне, ви отримуєте натомість цінні дані.
Безпосередньо в самому блозі розмістіть форму підписки на розсилку. Переконайте відвідувачів в корисності вчинення цього діяння. Відкрийте інформацію про кількість осіб, які вже підписалися на блог. Це стане відмінним соціальним доказом.

  • Організація і проведення вебінарів

Для збору контактів та встановлення зв’язку зі своїми клієнтами проводьте безкоштовні вебінари. Ділитися своїм досвідом і знаннями – значить, формувати у цільової аудиторії довгострокову довіру і повагу до компанії. Заплануйте кілька корисних заходів на найближчий рік. Для збору контактних даних буде потрібно анонсувати вебінар і розмістити форму запису на сайті.

Запропонуйте всім бажаючим зареєструватися та безкоштовно взяти участь в цікавому заході. Ви отримаєте можливість не тільки зібрати дані про своїх потенційних клієнтів, але і налагодити контакт з цільовою аудиторією. Люди будуть вдячні за корисні поради.

  • Підписка через відео

Використовуйте відеоролики для того, щоб поділитися з читачами корисною інформацією. Додайте в запис спеціальну форму, за допомогою якої можна збирати електронні адреси та телефони користувачів. Наприклад, запропонуйте підписатися на новий контент або попросіть заповнити e-mail для того, щоб переглянути ролик безкоштовно. Це одна з варіацій методу впливу, коли цінна інформація збирається за рахунок надання в обмін  чого-небудь корисного для користувачів.

  •  «Білі книги»

«Білими книгами» називають збірники рекомендацій або порад, які оформлені окремим файлом (частіше в PDF форматі). Ви пропонуєте відвідувачам сайту завантажити таку книгу в обмін на контактні дані. Користувач заповнює спеціальну форму, вводить e-mail і отримує доступ до скачування інформації.

За статистичними даними, близько 85% користувачів завантажують «білі книги» в обмін на свій e-mail або телефон. Людина нічого не втрачає, поділившись з вами своїми контактними даними, а в обмін отримує корисні відомості. Необхідно забезпечити актуальність пропонованої інформації. «Білі книги» повинні бути справді цінними і унікальними.

  • Знижка за візитку

Отримувати контактні дані потенційних клієнтів можна не лише в інтернеті, а і в оффлайн-середовищі. Наприклад, при проведенні оффлайн-заходу (семінар, зустріч, урок) попросіть учасників поділитися своїми візитками. Натомість запропонуйте корисний бонус, яким можна буде скористатися на сайті, або безкоштовне відвідування наступного заходу.

  • Підписка в соціальних мережах

Куди без них? Соціальні мережі є відмінним майданчиком для збору контактної інформації. Ви можете не тільки отримати необхідні дані, а й безпосередньо поспілкуватися з клієнтами в соціальній мережі. Крім цього, можна розмістити форму підписки в корпоративній групі або спільноті, запросити читачів на сайт.

  • Запрошення в «закрите співтовариство»

В рамках лідогенераціі ефективно працює прийом, заснований на психології споживача. Запропонуйте користувачам вступити в особливий клуб, учасники якого отримують привілеї. Щоб отримати запрошення і схвалення, користувачеві необхідно заповнити форму заявки, вказавши свої контактні дані. Обов’язково уточніть, що не кожен користувач зможе стати учасником «закритого співтовариства». Адміністрація розглядатиме заявки, і обирати тих, хто заслуговує отримати доступ. Важливо запропонувати спеціальні умови для членів клубу, щоб учасники відчули своє особливе становище.

За допомогою контенту і грамотних дій щодо потенційних клієнтів можна успішно генерувати ліди. Використовуйте ці методи впливу на користувачів, щоб отримувати контактні дані, необхідні для подальшої роботи.

хочу обговорити проект