Під самостійною розробкою мається на увазі використання хмарних рішень, які дозволяють за досить короткий термін і мінімальний бюджет отримати результат. Це означає, що їх технології дають можливість досить легко сконструювати онлайн-вітрину, де сервіс надає комплексний набір інструментів: від готових шаблонів, до цілого набору інструментарію для просування.
Приклади найпопулярніших конструкторів сайтів: маркетплейс Prom.ua, WIX, Ucoz, Tilda, Bitrix24.
Плюси: за 1 день можна запустити інтернет-магазин на серверах сервісу, величезний набір функцій, простий і зрозумілий інтерфейс, тестовий період на випробування, онлайн-підтримка і часто онлайн-просування як додаткова послуга, підйомна оплата.
Мінуси: немає можливості впровадження змін, немає можливості переїхати на свій сайт на своєму хостингу без втрати пошукового трафіку, немає можливості інтегрувати свій дизайн. Таким чином, продавці, які обрали цей варіант обмежені функціоналом конструктора, який вам пропонується в оренду на певний термін.
Це рішення безумовно відмінно підходить бізнесу на початковому етапі, який хоче спробувати свої сили і має обмежений бюджет і можливості, має вільний час і має бажання все робити руками.
Другий варіант – це довірити цю місію веб-студії, яка під ключ розробить вам сайт. Сайт буде вашою власністю і в залежності від цілей, завдань і бюджету буде або створено під ваш смак і колір веб-дизайнерами, або вам будуть запропоновані готові варіанти на вибір (шаблонні). Як з костюмом: під замовлення в ательє або з вітрини магазину серійний варіант. У першому випадку завжди дорожче, у другому – завжди дешевше.
Замовити інтернет-магазин з індивідуальним дизайном – це унікальна можливість виділитись на ринку, реалізувати популярний функціонал, як у ваших конкурентів і навіть краще, створити свій унікальний стиль і транслювати силу бренду майбутнім покупцям.
Цей варіант в залежності від цілей і завдань – самий витратний за грошима і часом. В середньому, розробка під ключ займає 3 місяці, але в залежності від завдання, може досягати терміну в 6-9 місяців.
Плюси: індивідуальне рішення, здатне закривати завдання малого і середнього бізнесу. Персоналізація і креатив. Автоматизація багатьох бізнес-процесів. Автономність і масштабування.
Мінуси: терміни і вартість в порівнянні з першим варіантом.
Вартість по ринку від 2 000 до 30 000 $.
Оптимальний варіант – це замовити реалізацію інтернет-магазину з бібліотеки готових рішень, якщо веб-студія має напрацювання та готові варіанти. Не всі компанії готові запропонувати цю послугу. Вам будуть запропоновані десятки варіантів, все що потрібно – це вибрати шаблон і налаштувати його під вас.
Цей варіант дозволить з мінімальними витратами і в короткі терміни отримати свій власний інтернет-магазин.
Плюси: не дорого і швидко. Базового функціоналу досить для роботи.
Мінуси: такий шаблон може бути у багатьох конкурентів і питання унікальності не вирішується. Як правило, вигладять недостатньо креативно і просто.
Вартість по ринку від 500 $ до 3 000 $.
Фахівці веб-студії WIMEX реалізують інтернет-магазини будь-якої складності і креативності, враховуючи всі побажання клієнтів і їх можливості.
Ми плавно підійшли до другої частини – розкрутка сайту. Тут ми детально розглянемо всі можливі варіанти і секрети ефективного маркетингу.
Трохи статистики по ринку e-commerce в Україні:
Як правило, більшу частину цих пунктів може покрити спеціалізована компанія з досвідом в інтернет-маркетингу, така як WIMEX. Налагодження та супровід рекламних кампаній вимагає глибокої експертизи, тому краще довіряти розробку стратегії і їх реалізацію компаніям. Так як не тільки досвід, а й уміння ефективно використовувати бюджет в вигідну математику для інтернет-магазину.
Кожен показник потрібно щодня переглядати і аналізувати, а також порівнювати з показниками попередніх періодів.
Для якісної аналітики, необхідно провести всі налаштування Google Analytics, налаштувати трекінг показників в самій системі управлінням магазином, провести ряд тестів, щоб переконатися в вірності моделі обліку.
Дуже важливо розуміти, що маркетинг – це постійне тестування каналів трафіку, з метою пошуку найефективніших і прибуткових рішень. Адже вся економіка будується на отримання прибутку в результаті ефективного інтернет-просування і регулярної аналітики.