Сторітеллінг вважається одним з найефективніших, сучасних і прогресивних методів просування. Розповідаючи про користь свого товару через цікаву історію, ви викликаєте прихильність до себе читача і підвищуєте власний авторитет. Більш того, чіпляють історії запам’ятовують і навіть розповідають іншим, що грає роль в впізнаваності бренду.
Instagram аудиторія втомилася від фотографій з душевними цитатами з літератури. Вони хочуть чогось новенького і захоплюючого. Нічого дивного, що тепер в інстаграмі цінуються не тільки красиві фотографії, але і добре написані історії.
Сторітеллінг, або розповідь, може стати прекрасною основою як для розважального, так і для контенту, що продає. Його основною ідеєю є не тільки залучення, а утримання і затримання аудиторії. Розповідаючи передплатникам історії, ви відкриваєте відразу кілька аспектів:
Сторітеллінг оживляє аккаунт. Цей метод можна використовувати в будь-яку тематику. Будь то особистий блог або ж сторінка компанії по створенню комп’ютерних ігор. Головне красиво і якісно оформити текст.
Є один нюанс, про який варто знати. Цей метод потрібно використовувати лімітовано, оскільки сторітеллінг особливо ефективно працює в поєднанні з різноманітним контентом. Це не дає читачеві втомитися від довгих текстів і нескінченного потоку інформації.
Сторітеллінг може бути оснований на минулому досвіді, на методі порівнянь, створений завдяки спогадам про будь-який епізод, може стати поштовхом до дискусії (це ефективно, якщо ви часто піднімаєте провокаційні теми), може містити історію з несподіваним фіналом, яка справить враження на передплатників .
Найчастіше цей спосіб передбачає впровадження ліричних персонажів, прототипом яких може бути хто завгодно – як Ви, так і віртуальний герой.
Важливою перевагою цього методу є простота сприйняття. Історії захоплюють читача з перших рядків, на відміну від нудного інформаційного посту.
Завдяки сторітеллінгу можна утримувати читачів, залишаючи невелику недомовленість і змушуючи їх задуматися: що ж нас чекає далі?
Цей спосіб відмінно працює для створення міцного контакту з аудиторією. Розповідаючи історії, ви спонукаєте передплатників довіряти вам, заробляєте авторитет у цікавих для них питаннях, змушуєте цікавитися вашою особистістю і думкою. Цей метод зробить ваш контент незвичайним, ексклюзивним і цікавим.