/ Чому немає продажів на сайті? 10 основних помилок

24 Вересня, 2020 516
Категорії: Статті

Некоректне відображення сайту на мобільних пристроях

Все частіше покупці заходять на сайт інтернет-магазину не по-старому – зі стаціонарних персональних комп’ютерів, а з інших пристроїв (планшетів, смартфонів). Це зручно, дозволяє перебуваючи на роботі, в подорожі, в гостях. Ваше завдання як власника інтернет-магазину – забезпечити користувачеві зручний інтерфейс сайту. що потрібно для цього зробити? Скачайте адаптивний шаблон, який буде підлаштовуватися під екран різних розмірів і встановіть його, змінюючи масштаб сайту. З якого б гаджету користувач не відкрив сторінку інтернет-магазину – йому буде зручно переглядати інформацію. Крім усього іншого, пошукові системи краще індексують сайти з адаптивним дизайном.

«Запутана» форма замовлення

В наш час всі цінують швидкість і оперативність. Зробіть форму замовлення товару максимально спрощеною, залишивши в ній тільки ім’я, e-mail і телефон. Заповнюючи іншу інформацію, таку як дата народження, номер паспорта та інші дані, людина може заплутатися, втомитися і залишити сайт. Він віддасть перевагу знайти інтернет-магазин, де товар може бути дорожче, але в ньому зрозумілий інтерфейс і форма заповнення. Немає непотрібних етапів заповнення форми і зайвих кнопок, відволікаючих очі, а існує швидкий зворотний зв’язок. Буде незайвим додати на сайт опцію «купити в один клік». Це дуже оперативно для клієнта. Покупець залишає лише свій номер телефону, а менеджер магазину вже передзвонює, щоб уточнити інформацію.

Складна адреса домену та електронної пошти

Структура і заповнення сторінок сайту також вкрай важливі. Виключіть зайві і порожні сторінки. В хорошому онлайн-магазині чітке, структуроване і компактне меню, практично відсутні списки, що випадають. Необхідно додати рядок швидкого пошуку, щоб не нишпорити по меню в пошуку потрібного товару. Зручна навігація по сайту стане вашою безперечною перевагою в порівнянні з іншими інтернет-магазинами.

Занадто завищені ціни на товар

Якщо ціни вашого магазину будуть в рази перевищувати ринкові, то великої кількості продажів чекати не варто. Підходьте до цінової політики грамотно: ставте адекватну вартість товару, відповідну реаліям. Знайте, що замовник завжди порівнює їх, відвідуючи кілька аналогічних інтернет-магазинів. Навіть якщо ваш клієнт досить ледачий і не буде їх відслідковувати, йому достатньо скористатися браузером з розширенням Яндекс Радник, де той йому підкаже найвигіднішу ціну.

До того ж завжди проставляйте ціни на товар. Навіть якщо у вас є дороге устаткування або якісь налаштування, то все одно вказуйте стартову ціну (від 15 тис. грн), щоб покупець зміг орієнтуватися в цінах.

Якість картинки

Не забувайте, що інтернет-магазин – не фізичний магазин (не рахуючи пункту видачі товару), де можна доторкнутись і приміряти товар. Тому єдиним мірилом якості вашого продукту є фотографія. За допомогою гарної камери можна створити фотографію, що підкреслює всі позитивні сторони товару. Фотографії низької якості послужать вам антирекламою.

Не вказані умови доставки, гарантії, повернення

Всі ваші спроби залучити клієнтів можуть бути марними, якщо на сайті чітко не прописані такі умови, як доставка, повернення і гарантії. Все це, безумовно, важливо клієнту, тому багато сайтів випускають привабливі пропозиції: спеціальні винесення і тригери, що обіцяють безкоштовну, максимально швидку доставку, довічну гарантію, повернення протягом року та інші.

Якщо на сайті будуть присутні відгуки – реальні, залишені людьми зі своїх акаунтів з соцмереж, то це також стане плюсом для вашого онлайн-магазину.

Мізерні контактні дані

Якщо ви займаєтесь продажем, то повинні представити покупцеві максимально повну інформацію про свій магазин. Зрештою, ви ж хочете, щоб вас швидко знайшли?

Адреса, телефони, месенджери, скайп, email, інші реквізити – ось ті дані, які повинні бути присутніми на сайті. Також обов’язково поставте геолокацію магазину на карті і прикріпіть фотографії. Чим більше інформації, тим більше довіри з боку клієнта.

Можливість оплати онлайн

Інтегровані способи оплати гарантують безпеку, ідентифікацію, а також повернення коштів, якщо була невдала транзакція. Крім того, це зручно! Наявність онлайн-оплати викличе довіру у клієнтів, і, ймовірно, підштовхне до вчинення спонтанних покупок.

Грамотний підхід до справи

Помилки неприпустимі. Грамотність – це ваш імідж. Вона повинна бути на рівні. На щастя сервіси по перевірці орфографії в інтернеті доступні кожному. Якщо вам цей варіант не підходить – скористайтеся послугами коректора.

хочу обговорити проект