Популярність Instagram з кожним днем зростає. Саме тому він став ідеальним майданчиком для просування бізнесу. Мати свою сторіночку в Instagram сьогодні – маст-хев для будь-якої компанії. Правильно оформлений акаунт дозволяє привернути увагу до бренду, підвищити впізнаваність, створює популярність і, як наслідок, збільшує продажі і прибуток.
На сьогоднішній день, Instagram в Україні входить в ТОП-10 за популярністю додатків згідно з даним сервісу Appannie.
Для того, щоб почати просування, потрібно провести маркетингове дослідження, продумати стратегію просування і визначити сильні сторони бренду. Не зайвим буде і моніторинг акаунтів конкурентів, для того, щоб зробити ваш бренд більш впізнаваним і не повторити чужих помилок.
До дизайну своєї сторінки в Instagram потрібно підходити творчо, не забуваючи при цьому відстежувати постійно мінливі модні тренди в оформленні. Адже ваш акаунт – це ваша реклама, а реклама дуже чуйно реагує на будь-які соціокультурні зміни.
Слідкуйте за тим, що модно і актуально в галузі графіки, фотографії та візуального мистецтва. Всі ці віяння дуже швидко переносяться в простір Instagram. Тримайте руку на пульсі змін.
Швидкий розвиток AR- і VR-технологій веде до збільшення популярності 3D-зображень. Акаунти провідних 3D-художників, таких як Пітер Тарка @petertarka і Роман Братски @romanbratschi зайвий раз це підтверджують. Тому не бійтеся використовувати 3D-елементи, щоб привернути увагу до вашого бренду.
Додавання мальованої графіки в оформлення акаунтів виглядає стильно і цікаво. Можна обробляти в графічному стилі реальні фото або ж використовувати малюнки, виконані в різних техніках. У будь-якому випадку увагу до вашого акаунту тільки збільшиться.
Анімаційні ролики – прекрасний спосіб внести різноманітність в контент. Якісно зроблена анімація дозволить яскраво і оригінально піднести ваш бренд і зробить його більш незабутнім.
Виділитися за допомогою красивого і впізнаваного шрифту – це завжди актуально. 2019 рік не стане винятком.
Фільтри і ретуш поступово відходять у минуле. Сьогодні на фото користувачі Instagram хочуть бачити справжніх, живих людей з усіма їх недоліками. Щоб це зрозуміти, достатньо зайти на акаунт італійського журналу Vouge, в якому більше 2 мільйонів передплатників.
Фотосесії в цьому стилі допускають використання сміливих рішень в гримі і декораціях, що само по собі виглядають дуже яскраво і ефектно.
Кемп – це стиль, який любить все перебільшене і неприродне. Стежити за акаунтами, які обирають для себе цей стиль, завжди цікаво.
Беручи на озброєння тренди 2019 року, пам’ятайте, що дуже важливо щоб оформлення вашого облікового запису не йшла врозріз з особливостями бренду і стратегією розвитку. Якщо часу на те, щоб аналізувати всі тонкощі у вас не вистачає, краще зверніться в маркетингове агентство, де грамотні фахівці допоможуть вам створити брендбук. У брендбуці міститиметься вся необхідна інформація для вашого подальшого самостійного просування.