E-mail-маркетинг - один з найбільш недорогих і ефективних інструментів інтернет-маркетингу, що дозволяє при низькій вартості залучення клієнтів, домогтися максимального охоплення аудиторії і високих показників конверсії.

Варто розуміти, що e-mail-маркетинг це не просто розсилка листів по базі, це стратегія роботи з цільовою аудиторією і максимально ненав'язливе і ефективне підведення до покупки.

/Що дає ефективний email-маркетинг?

/Типи листів для e-mail розсилки

23 traffic - Email маркетинг (укр)

Звернення безпосередньо до покупця

Клієнту не потрібно заходити до Вас на сайт, щоб побачити товар. Барвистий дизайн, відмінно описаний оффер, яскраве зображення і переваги - за лічені хвилини Вашу пропозицію побачать тисячі людей. Ось причина, по якій частка email-маркетингу в онлайн торгівлі настільки велика.

24 visibility - Email маркетинг (укр)

Заслужіть лояльність користувача

Прихований маркетинг в листах з дійсно корисною для користувача інформацією приносить відмінні результати. Поділіться з клієнтами важливою інформацією, лайфхаками або слушними порадами, допоможіть розібратися в складних питаннях - і їх лояльність до вас зросте багаторазово.

19 advertising - Email маркетинг (укр)

Те, що люблять всі

Насправді, всі люблять розпродажі, знижки та акції. Завдання лише піднести вигідну пропозицію в ще більш вигідному світлі. Дана стратегія завжди знаходить своїх покупців, без винятку!

step 7 - Email маркетинг (укр)

Нагадайте про себе

У наш час високої конкуренції і божевільного розвитку онлайн-торгівлі, буде дуже сміливо сподіватися, що хтось буде зберігати вашу візитку або адресу вашого сайту в голові або в закладках браузера. Іноді потрібно нагадати про себе, незавершену покупку або інтерес до того чи іншого товару. Трапляється, що тільки цього маленького "поштовху" не вистачає людині для завершення покупки або потрібної дії.

step 5 - Email маркетинг (укр)

Познайомтесь з кожним

При добре сегментованій базі клієнтів, не складно буде зробити невеликі розсилки з новинками або корисною інформацією - невеликій аудиторії, але прямо зацікавленій в темі. Такі листи це "пряме попадання", яке гарантуватиме зростання лояльності та конверсії.

/Етапи роботи email-маркетологів WIMEX

1 Маркетингова стратегія Формування та робота з базою, сегментування клієнтів
2 Формування цілей розсилки Створення повноцінної стратегії і концепцій розсилки
3 Верстка і дизайн листів Верстка листів, створення "чіпляючих" текстів і дизайну
4 Організація розсилки Запуск розсилки і ретельний аналіз показників відкриттів
5 Аналітика та звітність Коригування розсилки для поліпшення ефективності

/Переваги замовлення послуги email-маркетингу у нас

01 2
обговорити проект