Контекстна реклама

Почни продавати вже сьогодні

Контекстна реклама - це один з видів інтернет-реклами, основною і беззаперечною перевагою якої є розміщення її банерів, текстових або графічних блоків на видних місцях в пошуковій видачі або на сайтах-партнерах Google і Yandex.

/Переваги контекстної реклами

/Особливості налаштування контекстної реклами веб студією WIMEX

31 support - Контекстна реклама

Перед налаштуванням контекстної реклами дуже важливо провести аналіз специфіки ніші, конкурентів і посадочних сторінок. На підставі цього виводяться рекомендації по оптимізації сайту для запуску кампанії. Також на першому етапі визначаються цілі та завдання рекламної кампанії і бажана рентабельність.

24 visibility - Контекстна реклама

Грамотне опрацювання семантики для контекстної реклами дозволить відсіяти нерелевантні запити, які можуть абсолютно безрезультатно "з'їсти" Ваш бюджет. Складаються варіанти рекламних оголошень для узгодження з замовником.

feature 8 - Контекстна реклама

Швидкість витрачання бюджету також залежить від детального опрацювання портрета цільової аудиторії (геолокація, стать, інтереси і т.д.). Якісне сегментування користувачів і планування бюджету - запорука успішності рекламної кампанії.

23 traffic - Контекстна реклама

Без якісного аналізу результатів рекламної кампанії неможливо точно визначити її успішність і потенціал. За допомогою аналітики можна аналізувати поведінку користувачів, а відповідно - збільшити ефективність реклами.

feature 5 - Контекстна реклама

Разом зі стартом рекламної кампанії, проводиться постійний моніторинг її результатів, виявлення слабких місць і можливостей щодо поліпшення. Визначається вартість клієнта і прогнозування повернення інвестицій.

04 growth sales - Контекстна реклама

На підставі моніторингу перебігу кампанії, робляться рекомендації щодо поліпшення usability сайту, зміни і корегування налаштувань облікового запису, запуск додаткових каналів реклами (медійна, соціальна) та оптимізація бюджету.

/Етапи запуску і ведення контекстної реклами

1 Визначення цілей і завдань З'ясування цілей рекламної кампанії і портрета цільової аудиторії
2 Складання концепції кампанії Підготовка ядра ключових слів і рекламних оголошень
3 Підготовка рекламної кампанії Налаштування облікового запису і інтеграція з аналітичними сервісами
4 Запуск рекламної кампанії Старт кампанії і ретельний онлайн моніторинг і аналіз результатів
5 Оптимізація та покращення Підвищення рентабельності вкладень і аналіз ефективності

/Чому варто замовити налаштування контекстної реклами у нас?

01 2
обговорити проект