/ 6 способів повернути клієнта на сайт

28 Вересня, 2020 347
Категорії: Статті

/Методи повернення клієнтів:

/Ремаркетинг

Головна мета – повторити вже використовувані прийоми для продовження спілкування зі своєю аудиторією. Досить нагадати клієнту, що у нього був досвід роботи з вами, зробіть акцент на ті вигоди, які він отримав. Важливо створити максимально персоналізоване звернення. Тому попередньо вивчіть, які дії користувач здійснював на сайті. Якщо придбання було здійснено, запропонуйте потенційно цікаву новинку.

Для ремаркетингу неважливо, на якому етапі воронки продажів почати його проведення. Коли мова йде тільки про відвідини сайту, підвищуйте впізнаваність бренду. При підвищеному інтересі до конкретного розділу, приділіть особливу увагу певним товарам/послугам. Якщо було перервано оформлення замовлення, перегляньте весь алгоритм процедури і спробуйте з’ясувати, що могло відлякати.

/Розсилка

Для користувачів може бути як і раніше цікава ваша пропозиція, просто варто нагадати про себе, про незавершене замовленні, розповісти про спеціальні пропозиції та бонуси. Не забувайте вітати зі святами, робити персональні подарунки у вигляді промо-кодів та інших заохочень. Грамотно спланований email-маркетинг здатний не тільки привернути відвідувачів на сайт, але і повернути Ваших старих клієнтів.

/Знижка

Найпростіший, при цьому найефективніший прийом. Надання знижки на наступне придбання. Особливо дієвий підхід в роботі з клієнтами, який здійснював неодноразово покупки, але потім припинив. Можливість заощадити, а також почуття важливості для компанії стануть аргументом для продовження співпраці. Але варто бути обережним. Надаючи знижки тільки втраченим покупцям, ви наводите на думку про те, що така взаємодія з компанією найбільш вигідна. Спробуйте запропонувати бонуси, використання яких не вплине на зменшення прибутку.

/Соціальні мережі

Можливість ділитись цікавою інформацією на своїй сторінці, дозволить вам залучити нових клієнтів. Та й збережені на сторінці користувача пости якийсь час будуть нагадувати йому про вас. Недарма SMM-маркетинг знаходиться в трендах маркетингу на 2019 рік.

/Розіграші, конкурси

Можливість виграти нехай і невеликий, але приємний приз завжди привертає увагу. Знову нададуть допомогу соціальні мережі. Головне, максимально використати активності: умова поділитися постом і вступити в групу допоможуть прорекламувати групу. Учасники конкурсу будуть повертатися, чекаючи результатів. Опитування дозволять розговорити користувачів, підключаючи до бесіди нових учасників.

/Правильно залучити до продажу

Важливо зробити це ненав’язливо. Правильно задіявши в процес купівлі, ви не залишите шансів конкурентам. Навіть якщо користувач просто переглядав сайт, грамотний заклик до дії змусить його задуматися, підвищується ймовірність активних дій з його боку. Видайте йому пропозицію, як виключно його бажання. Уникайте абстрактних формулювань «Ми можемо вам допомогти?». Покажіть, що ви зрозуміли бажання користувача, і він не захоче шукати іншого продавця.

хочу обговорити проект