SEO (Search Engine Optimization) – дії, спрямовані на поліпшення позицій у видачі пошукових систем. Попадання сайту в органічну видачу – результат роботи систем, що визначають наскільки корисний, зручний для переглядають веб-сайт. Оптимізація внутрішньої структури ресурсу, реєстрація в каталогах, нарощування маси посилань, коректне створення мегатегів – складові просування.
Контекстна реклама – текстові та текстово-графічні оголошення, які відображаються особливим блоком в Яндексі і Гуглі. Вони виводяться за встановленими запитам.
SEO, за рідкісним винятком, обходиться дешевше контекстної реклами. Ви самі визначаєте, що готові купити і за якою ціною. Крім того, немає оплати за користувачів. Якщо хтось вирішив поділитися посиланням в блозі або соцмережі, це не буде коштувати нічого.
Недолік контекстної реклами є те, що вартість визначається аукціонним принципом. Для випередження конкурентів, необхідно встановити більш високу ціну за клік. Але її може швидко підвищити представник іншої компанії. Так як ставки ростуть, кліки купуються у великій кількості, то витрати зростають.
Інерційний ефект – важлива перевага SEO. Зміни в позиціях з’являться тільки після чергової індексації, але і тоді вони незначні. Безкоштовне просування, наприклад, посилання в каталогах, будуть продовжувати стабільно приносити плоди.
Чому контекстна реклама гірше в даному сенсі? Оголошення зникають з показу, як тільки припиняється вкладення грошей.
Незаперечна перевага контекстної реклами – швидкість прояву ефекту. Користувачі бачать оголошення відразу після його запуску. Важливо створити ефективний текст оголошення, щоб результат не змусив себе чекати. Саме тому краще довірити роботу професіоналам в даній сфері.
Сео-просування – кропіткий процес без моментального ефекту, так як необхідний час для зростання посилальної маси, що веде до збільшення трафіку. Якщо сайт тільки запустився, результати будуть помітні через 6-12 місяців. Для старих ресурсів період значно менше.
Контекстна реклама допускає внесення правок на будь-якому етапі роботи. Тільки ви вирішуєте, коли переглянути бюджет, текст оголошення, припинити показ або додати/видалити запит.
Непередбачуваність наслідків зміни ключових слів – один з головних недоліків СЕО просування. Швидко виправити помилку вийде не завжди.
СЕО – це дійсно більший обсяг трафіку. Більшість користувачів ігнорує окремі агітаційні блоки, вважаючи за краще результати пошуку за потрібним запитом.
Але більш якісний трафік приносить контекстна реклама: відвідувачі довше залишаються на сайті і частіше роблять активні дії.
Перш ніж визначитися, що краще використовувати, перерахуємо основні переваги кожного з виду просування.
Кожен, хто помітив збільшення клієнтів після використання одного з каналів промоушн, буде нахвалювати його. Для отримання максимальної віддачі, варто звернути увагу на обидва. Контекстна реклама і пошукове просування доповнюють один одного: поки стануть помітні результати від одного, інший зробить свою справу. Пізніше від останнього можна відмовитися без шкоди для трафіку.