/ Як налагодити спілкування з клієнтом на сайті

28 Вересня, 2020 381
Категорії: Статті

/7 правил створення форми зворотнього зв’язку:

  1. Не захоплюйтеся додаванням полів. Обов’язкових пунктів для заповнення повинно бути мінімум. Чим більше інформації ви будете вимагати від відвідувача, тим менше ймовірність того, що він закінчить внесення даних.
  2. Пам’ятайте про дизайн. Форма повинна бути помітною, тому використовуйте звертаючі на себе увагу елементи (наприклад, рамка). Однак, не перестарайтеся – нагромадження елементів ні до чого.
  3. Використовуйте карти. Навіть якщо бізнес передбачає тільки роботу в онлайн, вкажіть фізичне місце розташування. Такий хід підвищує рівень довіри потенційних клієнтів.
  4. Брендуйте форму. Це дозволить виділятися вашій сторінці навіть серед безлічі відкритих вкладок.
  5. Давайте підказки, що допомагають зорієнтуватися при заповненні полів.
  6. Вкажіть свої контактні дані. Користувач повинен знати, що не тільки він надає інформацію, але і ви йому.
  7. Використовуйте підтвердження свого спілкування з клієнтами. Одним з найдієвіших способів буде додавання відгуків про отриману послугу або товар.

/Привлекают ли отзывы новых клиентов?

Дехто вважає, що думки інших людей не вплинуть на рішення про покупку. Практика показує, що це не так. 90% замовників вивчають реакцію в Інтернеті, перш ніж зробити замовлення. Ефект від відгуків частіше більш відчутний, ніж пряма реклама. 72% споживачів готові купити товар у незнайомого продавця, якщо про нього хороші відгуки. Як же отримати оцінку, здатну залучити нових покупців?

Надішліть запит на пошту або створіть на сайті відповідне поле. Головне, дайте зрозуміти клієнтові, що його відгук важливий, що і після здійснення покупки він продовжує отримувати вигоду від роботи з вами. Запропонуйте поділитися думкою, а взамін отримати знижку або подарунок. Чим більше позитивних відгуків буде на сайті, тим вище ймовірність, що буде рости кількість замовлень.

Ще один спосіб підштовхнути до написання відгуку – анкетування та опитування в соцмережах. Проведіть конкурс на кращий відгук, і зацікавленість клієнтів стане вище. Слідкуйте, щоб в кожному відгуці була присутня оцінка трьох характеристик вашої роботи:

  • надійність;
  • досвід;
  • професіоналізм.

Щоб клієнти розповіли саме про це, правильно задавайте питання: «Як ви оцінюєте професіоналізм компанії?», «Чи плануєте ви знову зробити замовлення?».

Деякі вважають, що публікація негативних відгуків підвищить рівень довіри клієнтів. Якщо компанія не боїться визнати помилки і нічого не приховує від відвідувачів сайту, значить вона чесна і заслуговує довіри. Але так йдуть справи лише в теорії. На практиці ж 86% споживачів відчувають сумніви при зверненні в компанію, про яку знайшли негативні відгуки.

Якщо такий відгук з’явився, докладіть всіх зусиль, щоб згладити негатив, приведіть аргументи, які доводять необ’єктивність оцінки і бездоганність вашої роботи.

Прислухайтеся до клієнтів, цінуйте їх думку і це допоможе збільшити число нових замовників, які перейдуть в категорію постійних.

хочу обговорити проект