Дехто вважає, що думки інших людей не вплинуть на рішення про покупку. Практика показує, що це не так. 90% замовників вивчають реакцію в Інтернеті, перш ніж зробити замовлення. Ефект від відгуків частіше більш відчутний, ніж пряма реклама. 72% споживачів готові купити товар у незнайомого продавця, якщо про нього хороші відгуки. Як же отримати оцінку, здатну залучити нових покупців?
Надішліть запит на пошту або створіть на сайті відповідне поле. Головне, дайте зрозуміти клієнтові, що його відгук важливий, що і після здійснення покупки він продовжує отримувати вигоду від роботи з вами. Запропонуйте поділитися думкою, а взамін отримати знижку або подарунок. Чим більше позитивних відгуків буде на сайті, тим вище ймовірність, що буде рости кількість замовлень.
Ще один спосіб підштовхнути до написання відгуку – анкетування та опитування в соцмережах. Проведіть конкурс на кращий відгук, і зацікавленість клієнтів стане вище. Слідкуйте, щоб в кожному відгуці була присутня оцінка трьох характеристик вашої роботи:
Щоб клієнти розповіли саме про це, правильно задавайте питання: «Як ви оцінюєте професіоналізм компанії?», «Чи плануєте ви знову зробити замовлення?».
Деякі вважають, що публікація негативних відгуків підвищить рівень довіри клієнтів. Якщо компанія не боїться визнати помилки і нічого не приховує від відвідувачів сайту, значить вона чесна і заслуговує довіри. Але так йдуть справи лише в теорії. На практиці ж 86% споживачів відчувають сумніви при зверненні в компанію, про яку знайшли негативні відгуки.
Якщо такий відгук з’явився, докладіть всіх зусиль, щоб згладити негатив, приведіть аргументи, які доводять необ’єктивність оцінки і бездоганність вашої роботи.
Прислухайтеся до клієнтів, цінуйте їх думку і це допоможе збільшити число нових замовників, які перейдуть в категорію постійних.