/ Чи може SEO коштувати дешево

29 Вересня, 2020 959
Категорії: Статті

Вибираючи агентство або студію за принципом «Методи просування у всіх однакові, немає сенсу платити більше», ви отримуєте витрачені гроші і час, але не результат. І це не найгірший результат: пошуковики можуть навіть застосувати санкції проти сайтів.
Ми не боїмося стверджувати, що якісне просування сайту не є дешевим. Причин тому кілька.

/Що входить в SEO-оптимізацію?

Не будемо приховувати, можна домогтися видимого ефекту від SEO за короткий проміжок часу. Але важливо розуміти, яка ваша мета: швидка накрутка відвідувачів або якісне збільшення цільового трафіку?

Рекламна компанія складається з декількох етапів, кожен з яких вимагає уважності і сумлінного ставлення. Проігнорувавши, здавалося б, несуттєвий нюанс, можна «завалити» всю роботу.

  • Аудит сайту. Робота фахівця починається з вивчення ресурсу. Отримані дані стають основою розробки індивідуальної кампанії просування. Складання семантичного ядра. Правильне виявлення пошукових запитів впливає на зростання кількості продажів з сайту. Важливо не просто підібрати відповідні ключові слова, але визначити найбільш ефективні для конкретного проекту.
  • Реєстрація ресурсу. Тільки професіонал, який має успішний досвід, знає, як каталоги і пошукові системи впливають на рейтинг сайту, на що звертати увагу при виборі оптимальних майданчиків для роботи.
  • Консультація з питань дизайну. Крім того, що користувач не захоче залишатися на незручному сайті, ще й пошукова система відмовиться розпізнавати технічну структуру, дизайн сайту.
  • Оптимізація HTML-коду. Дотримання в коді пропорції вписаних ключових слів неможливо переоцінити. Більш бюджетні пропозиції оптимізації часто грішать недоліком саме в цьому пункті.
  • Контент-маркетинг. Внесення контенту, відповідно SEO-вимогам, стане запорукою чутливості пошукових систем. При цьому якісно написані тексти будуть корисні користувачам, викличуть бажання залишитися на сайті.
  • Зовнішня оптимізація. Придбання посилань з інших ресурсів на веб-сайт, що просувається. На цьому етапі легко визначити, з наскільки професійним сеошником ви маєте справу. Тільки зарекомендуваним себе фахівцям хороші сайти готові надавати довідкову підтримку. Крім того, справжній фахівець може зімітувати природність приріст посилань. Але ця процедура вимагає фінансування. Вже тому ми не можемо серйозно говорити про просування з мізерно малим бюджетом.
  • Контроль трафіку. Відстеження процесів дозволяє визначити рентабельність кампанії, кількість відвідувачів на сайті, їх дії.
хочу обговорити проект