/ Тренди Digital-маркетингу

29 Вересня, 2020 763
Категорії: Статті

Сфера маркетингу схильна до постійних змін. І це стосується всіх сегментів, включаючи Digital-маркетинг. Якщо ви встигаєте слідувати тенденціям і швидко адаптуєтесь під вимоги ринку, результат роботи буде успішним.

/Що актуально для Digital-маркетингу в 2019 році?

  • Візуалізація контенту

Аудиторія любить контент різного формату. Ваш сайт або сторінка в соцмережі повинні містити не тільки тексти, а й візуальні елементи. У наступному році роль відеоконтенту буде зростати. Для демонстрації деяких продуктів і моментів потрібен візуальний контент, інакше споживачам буде складно зрозуміти ідею.

Задіюйте інтерактивні елементи, робіть фото, знімайте ролики. Візуалізація контенту обов’язково потрібна для мобільного просування. На екранах смартфонів не дуже зручно читати тексти, користувачеві набагато простіше переглянути відео. Тренд Digital-маркетингу в 2019 році – збільшення обсягу візуального контенту, який вміло поєднується з текстовим.

  • Використання нативної реклами

Ніщо так не дратує вашу аудиторію, як нав’язливе просування продукту. Традиційну рекламу необхідно замінити нативною, тобто природньою. Інформація, яка використовується для залучення клієнтів, повинна бути корисною. Побачивши її користувач повинен захотіти отримати цінні відомості. Додавайте в рекламу рекомендації, діліться досвідом. Наприклад, в статті ви можете дати поради щодо вибору взуття до одягу, якщо ви просуваєте товар тієї чи іншої категорії.

  • Клієнтоорієнтованість

Багато компаній використовують цей термін, не до кінця розуміючи його суть. Орієнтація на клієнта передбачає виконання складної роботи по декількох напрямках:Персоналізація звернень.

  1. Персоналізація звернень
    Використовуйте контент, призначений для різних сегментів клієнтської аудиторії. Наприклад, не можна одним текстом охопити користувачів, що відносяться до категорії студентів і пенсіонерів. У кожному разі потрібно розробляти персоналізований контент. У ньому будуть враховані потреби користувачів конкретної категорії
  2. Аналіз цифрових каналів.
    Не треба чекати, коли люди прийдуть на сайт, щоб щось у вас купити. Вам треба самостійно йти на ті майданчики, де є ЦА. Це можуть бути соцмережі, форуми або сайти відгуків. Залучення клієнтів – важливий етап клієнтоорієнтованості.
  3. Динамічний контент
    Надайте новим і постійним клієнтам ту інформацію, яка буде їм корисна. Новачкам повідомте про переваги покупки товару у вас, постійним клієнтам запропонуйте дізнатися про нові надходження і програму лояльності.
  4. SMM-стратегії
    Виходьте в соцмережі, щоб налагодити взаємодію з користувачами. Працюйте на отримання відгуків та залучення аудиторії.
  • Розвиток зв’язків з лідерами думок і задоволеними клієнтами

Соцмережі дають багато можливостей. Digital-маркетинг в 2019 році – використання учасників соціальних медіа для просування і створення іміджу бренду. Ви знаєте, що задоволені покупці хваляться новинками в соцмережах, рекламуючи тим самим виробника. Вони радять придбаний товар друзям і своїм передплатникам. Заохочуйте клієнтів за позитивні відгуки про вас. Наприклад, даруєте свою продукцію або безкоштовно надавайте новинки на огляд.

  • Партнерські відносини

Ваш клієнт буде просувати продукт, якщо він йому сподобається. Спочатку треба бачити в зацікавленому користувачеві свого бізнес-партнера. Як би дивно це не звучало, але саме так і повинно бути. Задоволені клієнти формують лояльну аудиторію і сприяють зміцненню іміджу. Для перетворення покупців в партнерів не потрібно великих зусиль. Треба відстежувати згадки, проводити конкурси та акції, пропонувати знижки за позитивні відгуки.

  • Заклики до дій

Підштовхуйте споживачів до здійснення покупок або іншим цільовим діям, в яких ви зацікавлені. Додайте на сайті кнопки призову, додайте відповідні фрази в пости, зробіть цікаві банери. Чим простіше потенційним клієнтам зробити у вас замовлення, тим швидше вони зважаться на покупку. Не забувайте використовувати яскраві елементи, які будуть мотивувати на певні дії.

  • Вибудовуйте довготривалі відносини

Тренд Digital-маркетингу в 2019 році – формування відносин з ЦА на перспективу. Необхідно не просто залучати споживачів, а зав’язувати довгострокові відносини, щоб після першого звернення в компанію або покупки товару люди знову приходили до вас. Вони можуть прийти за інформацією, новим продуктом/послугою, корисною порадою, бонусом і т.д.

Працюйте над репутацією бренду, щоб аудиторія довіряла вам і відчувала вашу турботу. Нагадуйте про себе покупцям і читачам, запрошуйте їх за новинками, мотивуйте на участь в цікавих заходах.

Що в підсумку?

Розуміння тенденцій маркетингу і їх використання на практиці дозволить вам ефективно просувати свій бренд. Пам’ятайте про актуальність візуального контенту, клієнтоорієнтованості і нативної рекламі, вибудовуванні партнерських відносин і персоналізації контенту. Все це тренди 2019 року, яким треба слідувати, щоб досягати успіху в бізнесі.

хочу обговорити проект